Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

19 Ağustos 2016 Cuma

BAŞKALAŞIM

Vazgeçtim ben...
Her umudum tükendi birey birey.
Yalınlaştım, yalnızlaştım, taşlaştım.
Ben böylemiydim? Sanki başkalaştım.
Es deli rüzgar, es.
Sanki sen yumuşadın; Ben hoyratlaştım.


Doymadım ben...
Yetmezdi sanki onca kahır dert.
Hiç saydığım bu hayat kimin?
An an kaybolurken cismim bedenden;
Sebepsizdim.
Es deli rüzgar, es.
Sanki sen duruldun; Ben huysuzlaştım.

İyiyim ben...
Eğildim; Kırılmadım.
Düşüp kendi ardıma yollarca,
Kendi ellerimden kaçırdım kendimi.
Es deli rüzgar, es.

Sanki sen değiştin; Ben başkalaştım.

E®TUNÇ ÇELİK


Hiç yorum yok: