Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

18 Ağustos 2016 Perşembe

KALMADI

Yine doldu geceme hayalin;
Uykusuz saat’ler inan durmadı.
Sabah olmadı yalnız gecemde;
Yokluğuna dayanacak gücüm kalmadı.


Yollar daha da uzadı gittin gideli;
Karanlık dünyama güneş doğmadı,
Haykırdım gecenin içinden durmadan sana;
Sesimi duyuracak gücüm kalmadı…

Geceleri mesken tuttum kendime;
Işığa giden tek bir yolum kalmadı,
Tükendi ümidim o gidişinle;
Sensizliğe dayanacak gücüm kalmadı…

Kara dertler sardı şimdi başımı,
Derdime derman tek bir ilaç kalmadı.
Ölüden ölü oldum toprak üstünde;
Yalnızlığa dayanacak gücüm kalmadı…

Tükendi sabrım; Bitti tesellim,
Buzdan heykele döndü zavallı kalbim,
Yaşamak için tek sebep sendin;
Hayatta kalmaya gücüm kalmadı…

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: