Sayfama Hoşgeldiniz

Ben Ertunç

Kendi halinde gayet sıradan fazlaca hoşlanarak blog yazarlığı yapmaya ve şiir yazmaya çabalayan bir hiçim.

Aradığınız birşey mi var?

Yazılarım’ı Takip Edin!

Yeni yazıların e-mail adresinize gelmesini istiyorsanız kutuya mail adresinizi yazıp abone olun.

26 Ağustos 2016 Cuma

TAZE MEZAR

Tükeniyorum!
Aldılar elimden umutlarımı.
En ıssız sokak kadar yalnızım artık.
Son terkedişimi yaşadım;
Kendimi terk ederek.


Yok bundan öte bir yalnızlık.
Acılar bile terk etti bedenimi,
Acımaz oldum.
Yitirdim tüm sevinçlerimi,
Ne o gökyüzü eski maviliğinde;
Ne de maviliğine doyamadığım denizler.
Suskun bir bekleyişteyim.
Ne beklenirse böyle anlarda!
Ya da gelir mi beklenen o! ne ise?
Kendi cehennemimde, kendi ateşimleyim.
Durup durup yakıyorum kendimi.
Sorular, sorgular.
Ne zaman bitecek bu işkence?
En umulmaz zanlardayım şimdi.
Taammüden terk edişlerden,
Yalnızlığa müebbetlerdeyim.
Çığlıklarım çınlıyor kendi kulaklarımda;
Oysa taze bir mezar sessizliğindeyim.

E®TUNÇ ÇELİK

Hiç yorum yok: